Okólnik 2
Zgłoszenia uczestników
XVIII Międzynarodowej i Ogólnopolskiej Konferencji Onomastycznej
na temat „Mikrotoponimia i makrotoponimia”
Łódź, 27-29 października 2012
FORMULARZ I: ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA I REFERATU (do 31.05.2012)
- DANE OSOBOWE
- Imię i nazwisko
- Tytuł / stopień naukowy
- Reprezentowana uczelnia, instytucja naukowa, wydział, jednostka
- Miejsce pracy i adres
- Adres do korespondencji (jeśli jest inny niż adres powyżej)
- Telefon kontaktowy
- Faks
- Adres email
- Uwagi
Zgłoszenie z referatem / Zgłoszenie bez referatu (odpowiednie zakreślić)
Inne:
- DANE DOTYCZĄCE REFERATU
Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wyboru tematów zgodnych z tematyką konferencji w zakresie badań mikrotoponimii i makrotoponimii. Przewidziany czas wystąpień: 20 min. + 10 min. dyskusji / referat.
- Temat referatu
- Główne tezy referatu / zapowiedź treści (od 100 do 200 wyrazów)
- Język, w jakim zostanie wygłoszony referat
- Wymagania sprzętowe (rzutnik multimedialny, rzutnik foliowy, wideo itp.)
FORMULARZ II: FORMA ODPŁATNOŚCI, REZERWACJA NOCLEGÓW
I WYŻYWIENIA (zgłoszenie do 31.07.2012)
- DANE OSOBOWE
- Imię i nazwisko
- Tytuł / stopień naukowy
- Reprezentowana uczelnia, instytucja naukowa, wydział, jednostka
- Miejsce pracy i adres
- Adres do korespondencji (jeśli jest inny niż adres powyżej)
- Telefon kontaktowy
- Faks
- Adres email
- Uwagi
- OPŁATA KONFERENCYJNA
Opłata konferencyjna dla uczestników z referatem wynosi: 300 zł, dla studentów
i doktorantów 200 zł: TAK NIE
Opłata konferencyjna dla uczestników bez referatu wynosi: 100 zł: TAK NIE
Opłata obejmuje koszty udziału w konferencji oraz przygotowania i publikacji tomów pokonferencyjnych w formie monografii.
Wpłaty należy dokonać na konto: 07 1240 3028 1111 0010 2943 4436 z dopiskiem: Uczestnictwo w XVIII MiOKO
(Poniżej umieszczono dane do faktury VAT)
- REZERWACJA POSIŁKÓW I NOCLEGÓW
OPŁATA KONFERENCYJNA NIE OBEJMUJE KOSZTÓW NOCLEGU I WYŻYWIENIA
W cenę noclegu wliczone jest śniadanie.
Rezerwacja posiłków
26.10.12. | kolacja | TAK | NIE | |
27.10.12. | obiad | TAK | NIE | |
27.10.12. | kolacja | TAK | NIE | |
28.10.12. | obiad | TAK | NIE | |
28.10.12 | bankiet | TAK NIE | ||
29.10.12 | obiad | TAK | NIE | |
29.10.12. | kolacja | TAK | NIE |
Rezerwacja noclegów
Dla uczestników konferencji przewidzieliśmy noclegi w hotelu Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym UŁ przy ul. Kopcińskiego 16/18 w Łodzi (miejsce obrad). Hotel CSK umiejscowiony jest blisko centrum i Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego oraz campusu uniwersyteckiego.
Orientacyjny koszt noclegu wynosi w hotelu CSK: pokój jednoosobowy — od 120 do 140 zł, pokój dwuosobowy – od 180 do 210 zł, pokój dwuosobowy dla jednej osoby — od 140 do 155 zł (http://www.csk.uni.lodz.pl/). Na prośbę uczestników konferencji dokonujemy rezerwacji noclegów, opłata konferencyjna nie obejmuje noclegów.
W późniejszym terminie postaramy się przygotować dla zainteresowanych ofertę w innych hotelach (poza miejscem obrad, w niedalekiej od niego odległości, bliżej ul. Piotrkowskiej i Manufaktury).
Nocleg 26.10.12 / 27.10.12. TAK NIE
Nocleg 27.10.12 / 28.10.12. TAK NIE
Nocleg 28.10.12 / 29.10.12. TAK NIE
Nocleg 29.10.12 / 30.10.12 TAK NIE
- DANE DO FAKTURY VAT
(Uwaga: faktura może być wystawiona tylko na instytucję lub osobę, która dokonała wpłaty na konto UŁ, co oznacza, że oczekując faktury na instytucję należy opłatę przelać z konta tej instytucji)
Deklaracja dotycząca faktury VAT
— TAK, proszę wystawić fakturę VAT
— NIE, nie potrzebuję faktury VAT
- Nazwa instytucji, na którą ma być wystawiona faktura:
- Adres (z kodem pocztowym):
- NIP:
- Adres, na który należy przesłać fakturę:
W przypadku zmian w stosunku do ww. deklaracji prosimy o kontakt.
Bardzo istotny jest dopisek w treści przelewu: Uczestnictwo w XVIII MiOKO
- Kontakt:
XVIII MiOKO
Wydział Filologiczny UŁ
Katedra Filologii Romańskiej
ul. Sienkiewicza 21
PL-90-114 Łódź
tel./fax: +(48)-42-66.55.150
e-mail: mikrotoponimia@uni.lodz.pl
Kierownik organizacyjny:
prof. UŁ dr hab. Artur Gałkowski (Zakład Italianistyki Katedry Filologii Romańskiej UŁ), e-mail: agalkowski@uni.lodz.pl lub artgal@interia.pl
Sekretarze:
dr Renata Gliwa, e-mail: renewa21@onet.eu
mgr Joanna Ozimska, e-mail: ozimska@gmail.com
Obsługa internetowa konferencji i więcej informacji na stronie:
www.onomastyka.uni.lodz.pl pod zakładką XVIII MiOKO